23 Kasım 2011 Çarşamba

Dr.Oetkerin SUPANGLE Si



Merhabalar Nasılsınız arkadaşlar ;

Bu aralar bayağı kolaya kaçıyorum yoğun koşuşturmalarım nedeniyle ...Akşam kızımın ve eşimin canı tatlı çekti bende önceden almış olduğum Supangleyi hemencecik yapıverdim tadı harikaydı herkese tavsiye ediyorum ,zaten DR. oetkerin ürünlerinden çok memnunum hem yapılışıda çok kolaydı ben kaplara yerleştirdiğim  bisküvilerin üzerine dökerek soğuttum supangleyi eşim ve kızımda beğendi ... tarif paketlerin üzerinde var bence sizde mutlaka deneyin:))


4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bend eyapıyorum arada böyle hem pratik hem lezzetli..:))
Ellerine sağlık canımat

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık. Dr. oetker'i kim kurduysa Allah razı olsun. İmdadımıza yetişiyor.

ihlamurcum dedi ki...

Bende Dr oetker ürünlerine bayılıyorum.Aynen kurtarıcım

coco-jelly dedi ki...

Kendim yapıyorum ben supumu;)bizede gel;)
http://coco-jelly.blogspot.com/